Шановні студенти! Виконайте завдання контроля змістового модуля 11.
1. В якій послідовності формуються поняття про геометричні фігури?
2. Розв'яжіть задачі геометричного змісту (Богданович М.В. Математика 4 кл. № 232, стор. 47); (Богданович М.В. Математика 3 кл. № 603, стор. 94). Поясніть методику роботи над задачами.
3. На що повинен звернути увагу вчитель при розв’язуванні задачі: “Поділити прямокутник на дві рівні частини так, щоб кожна з них була: 1) прямокутником; 2) трикутником; 3) чотирикутником”?
Онлайн підручники дивись тут.
1. В якій послідовності формуються поняття про геометричні фігури?
2. Розв'яжіть задачі геометричного змісту (Богданович М.В. Математика 4 кл. № 232, стор. 47); (Богданович М.В. Математика 3 кл. № 603, стор. 94). Поясніть методику роботи над задачами.
3. На що повинен звернути увагу вчитель при розв’язуванні задачі: “Поділити прямокутник на дві рівні частини так, щоб кожна з них була: 1) прямокутником; 2) трикутником; 3) чотирикутником”?
Онлайн підручники дивись тут.
Комментариев нет:
Отправить комментарий